Toggle Content
  Main Menu Toggle Content
 Home Community System Members options Search

Nyheter Toggle Content

Forumet Toggle Content

User Info small Toggle Content

Welcome Anonymous

Nickname
Password

Membership:
Latest: blindzor
New Today: 0
New Yesterday: 1
Overall: 1492

People Online:
Members: 0
Visitors: 2
Bots: 0
Staff: 0
Staff Online:

No staff members are online!

Community Forums › Öppna Forum › Bannad? › Bannad för lagg???
Welcome to blodbad.net Forum FAQ Forum FAQ  Search Search  Log in to check your private messages Log in to check your private messages  Login Login 
Bannad för lagg???
Vädja din sak här.

Post new topic   Reply to topic    Forum Index Bannad? Printer Friendly Page

View previous topic :: View next topic  
Author Message
Frding
Nyregistrerad
Nyregistrerad

PostPosted: Sat Jul 31, 2010 22:16    Post subject: Bannad för lagg??? Reply with quote

Hej!
Nämligen så att jag var o spelade nyss på er public och blev bannad för "lagg".. vänta nu om jag förstår detta rätt. Jag spelar som vanligt och känner inget lagg(ligger på 32 ping), då "ratzky" joina servern och kickar mig direkt.. jag fattar inget och joinar igen och frågar varför jag blev kickad. "fixa lagget" säger han.. men han måste ha kollat fel för jag har inte själv känt nått lagg och laggade inte nått.. att kicka utan förvarning så borde han inte göra. senare på en annan map så blir jag bannad då reason är "fixa lagget" vafan är detta..... seriöst hinner spela nån timme innan man blir bannad för att jag inte ens laggar.... samma sak hände min kompis och han blev lika förbannad o bad mig säga detta här också. ni borde ta upp det med honom för sånt här gör ju bara servern dålig med dessa admins..
(ta inte åt er ni som inte gjort något liknande)
PS. jag bryr mig inte om hur länge jag blev bannad utan hans sätt o reagera stör mig.. (så tyck inte tråden var onödig för bannad bara var i 1 timma)

Ban Information
Name: Fr*ding@Warmup
SteamID: STEAM_0:0:13903690
Reason: Fixa lagget!
Ban Length: 1 hour
Unban Time: 0:01:55 8/1/2010
Admin Name: ratzky ;>
Admin SteamID: STEAM_0:0:

MvH Fr*ding
Back to top
View user's profile
EviLDoLL
Oldschool
Oldschool

PostPosted: Sat Jul 31, 2010 22:48    Post subject: Re: Bannad för lagg??? Reply with quote

Inte jag som la bannen..
Kan däremot påpeka att du bryter mot reglerna, och är näst intill att bli både kickad och bannad pga detta.
Angående denna ban, så kan jag inte uttala mig så mkt... Däremot, så kan jag tipsa om att du ställer in dina rates..

cl_updaterate, cmd_rate och rate .. samt drar på fps_max 100 ..

Vet inte om detta är något du redan har inställt eller ej, men har du det inte, så upplevs det som att du laggar, även om du skulle ha 1 i ping. //E

Back to top
View user's profile MSN Messenger Photo Gallery
Skaen
Veteran Hangaround
Veteran Hangaround

PostPosted: Sun Aug 01, 2010 02:52    Post subject: Re: Bannad för lagg??? Reply with quote

Anade att denna post skulle komma.

Jag är väldigt noga med att varna innan jag kickar/bannar, och detta ärende var inget undantag. Jag varnade er, då ni var tre stycken, i både adminchatten och vanliga chatten, sedan blev det kick, och då ni fortfarande inte fixat problemet så fick det bli en ban istället.

Det hade inget med er ping att göra öht, men ni tre var de enda som hackade fram konstant. Hade nu alla spelare hackat så hade jag anat att det handlade om min dator. Och då jag var ensam admin inne så kollade jag även med folk i mitt team och frågade om dem också såg er som laggande, och fick det bekräftat.

Om det sen handlade om min dator, cs öht, eller också servern vet jag inte, kunde bara utgå från det jag såg.

Jag recorda också då jag, som sagt, anade att denna post skulle komma, och rätta mig gärna om jag har fel:

rapidshare.com/files/4...6/lagg.dem
www.easy-share.com/191...6/lagg.dem

erko
Veteran Hangaround
Veteran Hangaround

PostPosted: Sun Aug 01, 2010 15:50    Post subject: Re: Bannad för lagg??? Reply with quote

Bra jobb Skaen

Page 1 of 1All times are GMT + 1 Hour

Post new topic   Reply to topic    Forum Index Bannad? Printer Friendly Page

Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum

Get Firefox!
The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners
We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy
Originally for phpbb by Freestyle XL :: AcidTechBlue 2.2 by JZKY & T.C.D.