View unanswered posts | View active topics It is currently Fri Jun 02, 2023 15:41

This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 5 posts ] 
 Bannad av SnigelN för wh, utan orsak 
Author Message
Nyregistrerad
Nyregistrerad

Reply with quote
Nick på er server: Sn34ky the .
SteamID: STEAM_0:1:15365324

Bannad av SnigelN, jag skulle mer än gärna se reccet som denne borde ha. Har spelat på hög nivå tidigare, varit på RZ, DH, ESWC, SHG-open med flera. Har spelat på Gamers.nu innan dom sackade ihop, dessutom vunnit ex antal säsonger på spelarenans 2on2-ladder tillsammans med Pronax och Bassets.

http://www.sk-gaming.com/member/royahl_

Har arbetat för FaxZup när dom fanns en gång i tiden. Ja, jag har spelat i ca 10 år.

Vad är grunderna till SnigelN:s beslut? Vill väldigt gärna se rec som sagt...
Trist när er server är den bästa för att lira public, oftast tar era admins rätt beslut, men inte den här gången.

Det finns andra servrar förstås som jag kan hänga på, men helst är jag på eran då flera kompisar spelar där med.

Mvh
Roy

Fri Jan 13, 2012 19:19
Profile
Nyregistrerad
Nyregistrerad

Reply with quote
Förstår om jag inte får ta del av era rec, men jag önskar att någon annan admin kan kontrollera det. Till admin som bannade mig; -Man är bara människa, men gör gärna rätt för dig och se igenom reccet igen så kommer du att se att jag inte fuskar. Tack på förhand

Fri Jan 13, 2012 19:24
Profile
Admin
Admin

Reply with quote
Hej royahl.

Vi börjar med bannen:

Du är unbannad igen! Jag reccade dig då jag misstänkte fusk tillsammans med en annan admin. Du var vetande om rätt mycket, var en spelare stod och när en spelare skulle komma fram. När jag kollade så var demot inte sparat av någon anledning, därav är du inte bannad längre.

Utgivning utav demo:

Du har ingen rätt att kräva att få se demot. Det är till för admins.

Överlag:

Du är kanske en bra spelare, vad vet jag.. Men bannen är släppt och du kan lira igen.. (Rätt pinsamt att grejor försvinner).

// SnigelN

Fri Jan 13, 2012 19:32
Profile
Nyregistrerad
Nyregistrerad

Reply with quote
Hej SnigelN,
Tack för det. Ses inne på servern senare, no hard feelings :)
Ranken skiter jag i, bara roligt att få spela hos er.

Tack

Fri Jan 13, 2012 19:48
Profile
Admin
Admin

Reply with quote
Ursäkta om jag frågar.. men varför länka till sk-gaming? vad var din mening med de hela?. att se att du är "Elit" 3 år? :S. inget illa menat eller så. tyckte de var lite lite roligt bara

4. Skriv vilket datum och tid du blev bannad.
5. Skriv vilken server du spelade på.
6. Hävd ban är inte utlovad. blodbad.net reserverar sig rättigheten att banna/unbanna som vi tycker.

Nemo me impune lacessit!

ImageImage
Image

***Internetproffs***. CPL Pro. DFG. fEARZTAH!. dJYRPARKEN.cfg. dsl. Im spawn and I'm a Guerilla. tempdecal.wad. goodi. hawBo.cfg. feLony. fearless. KICKFOOT. Suicide Solution. Inzane. Rock 'n' Roll Rebel. haxx.fi.
Tsukiyama akiharu. ***hOkUs pOkUs***. hoffmaestro.[MYSQL].infected mushroom. q3. Kevin Mitnick. WhySoSerious?. LMFAO.l0lz has Approved.

Sat Jan 14, 2012 16:05
Profile YIM WWW
This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.   [ 5 posts ]