|
Register •
FAQ
• Search • Members • Login
|
|
Page 1 of 1
|
[ 5 posts ] |
|
Author |
Message |
Aze93
Nyregistrerad
|
Blev precis bannad av en admin som nickade EoN för att jag skrev "du blir rumpknullad utan fusk podhora" till en snubbe. I vanliga fall kan jag ta en bann på 7 dagar för det är inget vackert spräk, men vad ska man göra när det kommer in en fuskare med både WH och aimbot i huvet som får perm ban precis innan jag blir bannad 7 dagar? Skulle vilja att ni tog bort min ban för det var jäkligt orättvist !
Nick Aze
Tidpunkt ca 15.55 21 April 2012
|
Sat Apr 21, 2012 15:03 |
|
 |
Eoon
Admin
Joined: Sun Mar 27, 2011 10:15 Posts: 117 Location: Östersund, Jämtland
|
Hej! Det va jag som bannade dig!
Precis som du själv skriver så tog jag dig för språket, och den bannen kommer att ligga och du är välkommen tillbaka om en vecka.
Vad man kan göra när någon fuskar, är att sätta sig i specc, och ta ett demo och ladda upp i Statsi forumet, då kollar vi och lägger bann i efterhand.
Allt väl.
/EoN
_________________ EoN- serveradministratör - blodbad.net
Stockholms Blodbad - Mostly Dust2 - Blodbad.net
85.228.216.99:27016- Deltidsbrandman
|
Sat Apr 21, 2012 16:58 |
|
 |
Aze93
Nyregistrerad
|
Men hallo eller? Tycker det är rätt dålig stil av dig. Isåfall om ni är sugna på att banna folk borde ni vara inne oftare. Inne fuskare titt som tätt men ist bannar ni sånna som vill spela fair o kallar fuskare för idioter, vilket de ju är. Borde de inte räcka med 1 dag ist...?
|
Sat Apr 21, 2012 17:05 |
|
 |
Eoon
Admin
Joined: Sun Mar 27, 2011 10:15 Posts: 117 Location: Östersund, Jämtland
|
Vi strävar efter att låta så många olika personer spela på våran server, vårat mål är att INTE banna personer som vi tycker sköter sig.
Du bröt mot våra regler, därutav bannen.
Om alla skulle ha ett sånt språk som dig, hur skulle stämingen vara på servern då? Därför måste vi markera att det inte är okej att vräka ur sig saker som ""du blir rumpknullad utan fusk podhora"
Hänger du med hur jag resonerar?
Sedan, bara för att en bryter mot våra regler, betyder det inte att du får göra det för att hindra den andre.
Jag kortar bannen till 3 dagar, inte en dag mindre.
/EoN
_________________ EoN- serveradministratör - blodbad.net
Stockholms Blodbad - Mostly Dust2 - Blodbad.net
85.228.216.99:27016- Deltidsbrandman
|
Sat Apr 21, 2012 19:18 |
|
 |
Aze93
Nyregistrerad
|
Ne jag förstår de att regler är till för att följas ! men när det kommer in fuskare o admins sällan är inne blir man så förbannad. Iaf jag ! Tackar för att bannen sänktes o ska försöka ändra på det när fuskare kommer in! Tack o hej
|
Sat Apr 21, 2012 19:32 |
|
 |
|
|
Page 1 of 1
|
[ 5 posts ] |
|