View unanswered posts | View active topics It is currently Thu Sep 21, 2023 20:57

This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 11 posts ] 
 Bannad pga ? 
Author Message
Nyregistrerad
Nyregistrerad

Blev för några dagar sedan bannad från blodbad mostly dust utan att jag förstått varför. Har inte försökt göra något åt min bann tills nu då jag insett att blodbad har den enda svenska publicserver som är bra Detta står i console :

Ban Information
Name: Jesus
SteamID: STEAM_0:1:12380293
Reason: 0
Unban Time: Permanent Ban
Admin Name: q3 =P
Admin SteamID: STEAM_0:0:3329976

If you think you were banned unfairly, report this information to our website:
http://www.blodbad.net

Vet inte varför jag blev bannad men vill gärna fortsätta spela på servern. Om jag skulle kunna bli unbanned så skulle jag vara mycket tacksam. Sedan så föreslår jag att ni granskar adminen med nicket q3 =P då han verkar banna folk utan orsak...

MVH Jesus

Wed Apr 18, 2012 20:49
Profile
Oldschool
Oldschool

Reason: 0

Väntar med spänning...

Wed Apr 18, 2012 21:41
Profile
Admin
Admin

blub inget för dig att kommentera..

dennisfarsa : Du är bannad för Cheat, vilket blev fel i bannen då jag skulle lägga reason

4. Skriv vilket datum och tid du blev bannad.
5. Skriv vilken server du spelade på.
6. Hävd ban är inte utlovad. blodbad.net reserverar sig rättigheten att banna/unbanna som vi tycker.

Nemo me impune lacessit!

ImageImage
Image

***Internetproffs***. CPL Pro. DFG. fEARZTAH!. dJYRPARKEN.cfg. dsl. Im spawn and I'm a Guerilla. tempdecal.wad. goodi. hawBo.cfg. feLony. fearless. KICKFOOT. Suicide Solution. Inzane. Rock 'n' Roll Rebel. haxx.fi.
Tsukiyama akiharu. ***hOkUs pOkUs***. hoffmaestro.[MYSQL].infected mushroom. q3. Kevin Mitnick. WhySoSerious?. LMFAO.l0lz has Approved.

Wed Apr 18, 2012 22:01
Profile YIM WWW
Nyregistrerad
Nyregistrerad

Mycket märkligt då jag inte använt mig av fusk någon gång under min 4 års långa cs period. Jag skulle också uppskatta om du kunde lägga fram underlag för detta.
Annars föreslår jag att du skaffar kompetens för att vara admin eller avsäger dig det. Väldigt tråkigt att Sveriges bästa publicserver skall dras med bittra admins som blir sura bara för att dom förlorar...

MVH
Jesus

Wed Apr 18, 2012 22:23
Profile
Admin
Admin

Jag har ingen rätt att lägga upp bevis till dig. det är enbart för admins. Sen är jag en av dom som har varit med längst här på blodbad, och har lirat OTROLIGT mycket själv. Så de är inget fel på min speluppfattning har lirat bra högre nivå själv så säger det här av erfarenhet av att ta mig god tid att specca en kille. Du är välkommen tillbaka med ett nytt steam ID.

4. Skriv vilket datum och tid du blev bannad.
5. Skriv vilken server du spelade på.
6. Hävd ban är inte utlovad. blodbad.net reserverar sig rättigheten att banna/unbanna som vi tycker.

Nemo me impune lacessit!

ImageImage
Image

***Internetproffs***. CPL Pro. DFG. fEARZTAH!. dJYRPARKEN.cfg. dsl. Im spawn and I'm a Guerilla. tempdecal.wad. goodi. hawBo.cfg. feLony. fearless. KICKFOOT. Suicide Solution. Inzane. Rock 'n' Roll Rebel. haxx.fi.
Tsukiyama akiharu. ***hOkUs pOkUs***. hoffmaestro.[MYSQL].infected mushroom. q3. Kevin Mitnick. WhySoSerious?. LMFAO.l0lz has Approved.

Wed Apr 18, 2012 23:25
Profile YIM WWW
Nyregistrerad
Nyregistrerad

" Sen är jag en av dom som har varit med längst här på blodbad, och har lirat OTROLIGT mycket själv. Så de är inget fel på min speluppfattning har lirat bra högre nivå själv så säger det här av erfarenhet av att ta mig god tid att specca en kille. Du är välkommen tillbaka med ett nytt steam ID."

...och jag är Jesus.
Allvarligt. När jag blev bannad kan du omöjligt "tagit dig tid" till att specca mig då det endast var pistolrunda då jag blev bannad. Tror jag var död med 1-1 i stats om jag inte minns fel. Sedan att jag är bannad för cheat tror jag bara är bullshit. Du har nog tabbat dig när du ska banna någon så råkade det av någon anledning bli mig, därav att det står Reason: 0.
Sedan har jag inte inget behov av att kolla på det själv, allt jag kräver är att du, som admin (jag antar att det hör till en admins uppgift) tar och kollar på demon och när du då ser att jag verkligen inte fuskar så är jag tacksam om du tar bort bannen, låter mig spela och erkänner för dig själv att du antingen tabbat dig och bannat fel eller så är din speluppfattning kanske inte så bra som du trodde.

MVH
Jesus

Wed Apr 18, 2012 23:38
Profile
Nyregistrerad
Nyregistrerad

Kom igen Robin höj nivån förfan. Ska du ignorera mig nu?
Kolla bara på demon och erkänn ditt fel!

Thu Apr 19, 2012 15:59
Profile
Oldschool
Oldschool

dsl wrote:
blub inget för dig att kommentera..

Nu blev det dock så : )

Thu Apr 19, 2012 16:41
Profile
Nyregistrerad
Nyregistrerad

Frågan är varför inte dsl kommenterar då han bevisligen har sett mitt inlägg.

Thu Apr 19, 2012 17:21
Profile
Oldschool
Oldschool

Lägg inte ner energi på att bli unbannad. Du kommer inte bli det. Det du kan göra är att skaffa ny cd-key, gå in och fortsätt aega dsl :)

Thu Apr 19, 2012 18:19
Profile
Radsordforande*
Radsordforande*

Nu låser jag denna.

Om ni ska tjafsa mer, ta det i PM, som blub säger är du välkommen åter med nytt ID.

Praeterea censeo Carthaginem esse delendam.

Thu Apr 19, 2012 19:07
Profile WWW
This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.   [ 11 posts ]