View unanswered posts | View active topics It is currently Fri Jun 02, 2023 15:20

This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 11 posts ] 
 Bannad? 
Author Message
Nyregistrerad
Nyregistrerad

Tja!
Tycker jag blev onödigt bannad på grund av rena dumma förklaringar och oseriösa admins.
Jag fuskar inte och finner ingen anledning till det, men att tro att folk gör det för att man trollar på internet är fan det mest dumma jag varit med om. Skrattretande, JA.
Nödvändigt att banna mig? NEJ
Denna admin kan ni genast ta bort från eran lista om ni vill få en något mer rättvis community.
Så jag ber om att bli unbannad, tack!
Vill ni fånga RIKTIGA fuskare så använd Games4u eller EAC istället då?
Sluta förstöra för riktiga spelare som VILL spela för att man har kul när man får nostalgikänslorna tillbaka över detta antika spel.

Detta är kopierat från min consol vid tidpunkt mellan 01.30-01.45 den 31 Maj 2012
(Terrorist) ***hOkUs pOkUs*** : har ni ockso wh? :D

HAND OF DOOM killed fete boyd with mac10
You can use teamsay:@ <msg> to tip playing admins of suspected cheaters...
(Terrorist) HAND OF DOOM : aa:D

HAND OF DOOM (RADIO): Fire in the hole!
HAND OF DOOM killed Trollet with mac10
*** HAND OF DOOM killed arohattif with a headshot from mac10 ***
(Terrorist) dgl meistah : :D

(Terrorist) ***hOkUs pOkUs*** : me2 :p

HAND OF DOOM (RADIO): Fire in the hole!
dgl meistah (RADIO): Fire in the hole!
(Terrorist) HAND OF DOOM : gar ju inte o vinna utan fusk<3:]

(Terrorist) ***hOkUs pOkUs*** : true

Vad som stod i information från ban:

Ban Information
Namn: HAND OF DOOM
SteamID: STEAM_0:0:15682305
Anledning: wh
Unban Tid: Permanent Ban
Admin Namn: ***hOkUs pOkUs***
Admin SteamID: STEAM_0:0:3329976

/MVH CYBERWASTE

Thu May 31, 2012 01:00
Profile
Admin
Admin

Jag som banna dig.vi var 3 admins som var eniga om era banns. Sen fick massa klagomål av andra som lirade samtidigt.. därför skrev jag som jag gjorde och ville testa dig.. man kan inte sitta och köra med en "ironi" som man inte vet hur man ska tolka.. vi har så pass mycke folk dagligen att hålla koll på
Så när 2 stycken som är inne och äger sönder servern så undrar man lite. De måste du själv förstå?. du verkar iaf ha något i huvudet..
Sen undrar jag bara av ren nyfikenhet ang dina andra bans med ditt steam id ?. ärendet ska lyftas upp. så du får veta mer senare. be patient!

4. Skriv vilket datum och tid du blev bannad.
5. Skriv vilken server du spelade på.
6. Hävd ban är inte utlovad. blodbad.net reserverar sig rättigheten att banna/unbanna som vi tycker.

Nemo me impune lacessit!

ImageImage
Image

***Internetproffs***. CPL Pro. DFG. fEARZTAH!. dJYRPARKEN.cfg. dsl. Im spawn and I'm a Guerilla. tempdecal.wad. goodi. hawBo.cfg. feLony. fearless. KICKFOOT. Suicide Solution. Inzane. Rock 'n' Roll Rebel. haxx.fi.
Tsukiyama akiharu. ***hOkUs pOkUs***. hoffmaestro.[MYSQL].infected mushroom. q3. Kevin Mitnick. WhySoSerious?. LMFAO.l0lz has Approved.

Thu May 31, 2012 04:25
Profile YIM WWW
Nyregistrerad
Nyregistrerad

1. "därför skrev jag som jag gjorde och ville testa dig.. man kan inte sitta och köra med en "ironi" som man inte vet hur man ska tolka.."
Visst kan man inte sitta o granska allt som skrivs i chatten. Vad är sanning och vad är lögn? Det är en väldigt svår fråga. Men om man som admin frågar:
"***hOkUs pOkUs*** : har ni ockso wh?"
Så tror jag vi alla vet vilket svar du som admin kommer att få. Kanske inte om personen ifråga är extremt "tråkig/stel" eller om personen ifråga faktiskt fuskar. Personligen tycker jag inte att man behöver vara raketforskare för att klura ut hur våra ageranden bör tolkas.

2. "Så när 2 stycken som är inne och äger sönder servern så undrar man lite."
Absolut kan man börja undra när 2 stycken spelare som "äger sönder" motståndet kommer in, men man måste komma ihåg att de faktiskt kan vara bra spelare. De behöver kanske inte ens vara bra, den FAKTA vi har i detta fall säger oss att det är sen kväll och andra faktorer börjar spela roll.

3. "Sen undrar jag bara av ren nyfikenhet ang dina andra bans med ditt steam id ?"
Visst kan man bli nyfiken på tidigare bans. Viktigt att tänka på är att de kanske inte är korrekta. Något som är ännu viktigare i alla fall i min mening, är att OM de är korrekta, så har spelaren redan blivit bestraffad enligt andra server regler. (Att avtjäna sitt straff två gånger är moraliskt fel, om inte ett andra brott har begåtts.)

Därmed vädjar jag till er att ni ska kolla igenom recorden och se till att allt har gått rätt till. (jag kanske är en liten PK #%#! nu men snälla var lite tydligare med ditt svar. Först var ni 3 admins som var eniga om våra bans, sedan efter det skriver du att du börjar undra. Ledsen att jag är gnällig men jag tar detta på största allvar.)

Thu May 31, 2012 06:47
Profile
Admin
Admin

Hej Jovist, även jag satt inne på servern när detta ägde rum. Om vi bortser från allt ovanstående, samt eran allmänna spelförstörelse där ni var i vardera lag men hoppade runt med varandra, skippade deff osv. Jag speccade dig en hel del och det var flertal misstänksamma scener med dig. Det var dock ett tillfälle som gjorde mig övertygad om att du antingen hade wh eller ghostade (både resulterar i permban) Jag hade plantat bomben på A, jag smyger bort och ställer mig vid lådan, du kommer från CTbas. Utan att jag har gjort något som helst ljud eller att du har "haxxat runt" skjuter du mig från nedanför A rakt på mig och efter det var jag övertygad om att perm är helt korrekt.

/r0se

DJrogerx, skriv inte i en tråd som inte berör dig. Den är till för personen som skapar den samt admins.

Thu May 31, 2012 17:26
Profile
Nyregistrerad
Nyregistrerad

Så, man kan inte ENS ghosta bara för att få lattja lite på natten för att man inte har något annat för sig med sina goa vänner från förr?
Nä, men OKEY admins. Ni verkar tydligen vara dem bästa och mest seriösa lirarna i världen.
Hoppas resten av cs-communityn vill vara med er för ni har verkligen NOLL känsla för gamer's.
Detta är inte 2001-2007 grabbar, DÅ var CS en seriös grej, nu är det knappt 1/10 som lirar och 0,1% som är seriösa och vinner pengar på skiten.
Ni gör som ni vill om ni ska upphäva min ban eller inte. Upp till er.

Och till dig dsl :
Att jag blivit bannad på andra servrar är ALDRIG för att jag fuskat, då jag inte fuskar.
Dem flesta bans jag fått är för att admins antingen varit 30 år och tror att dem är GUDAR på ett jävla spel folk spelar för att lattja runt på
Eller så är dem inkompetenta dumma 12 åringar som tror dem har gudlika krafter för att dem fått ADMIN av en annan 12 åring som ville ha vänner på internet. Så då måste dem börja whina/leka seriösa när man verbalt ordknullar dem utan att dem ens vet vad som hände. DÄR har du svaret på din fråga.
Kom aldrig och döm mig för något då du inte ens känner mig i verkligheten, ifrågasätt inte vad jag gör heller. DEN rätten har JAG mot ER admins dock. Punkt.

What's the point of having fun if you cant do the actual FUN part?

GL HF om ni tänker förstöra denna EN GÅNG FANTASTISKA community ännu mer.

SABBATH BLOODY SABBATH.

Thu May 31, 2012 17:47
Profile
Admin
Admin

Ghosting klassas som fusk på samma sätt som wallhack och andra former av fusk, och leder till Permanent ban som absolut _inte_ kommer att hävas.

viewtopic.php?p=68256#p68256

6. Hävd ban är inte utlovad. blodbad.net reserverar sig rättigheten att banna/unbanna som vi tycker.

Nemo me impune lacessit!

ImageImage
Image

***Internetproffs***. CPL Pro. DFG. fEARZTAH!. dJYRPARKEN.cfg. dsl. Im spawn and I'm a Guerilla. tempdecal.wad. goodi. hawBo.cfg. feLony. fearless. KICKFOOT. Suicide Solution. Inzane. Rock 'n' Roll Rebel. haxx.fi.
Tsukiyama akiharu. ***hOkUs pOkUs***. hoffmaestro.[MYSQL].infected mushroom. q3. Kevin Mitnick. WhySoSerious?. LMFAO.l0lz has Approved.

Thu May 31, 2012 17:57
Profile YIM WWW
Admin
Admin

Som dsl säger, ghost klassas som fusk därav permban punkt!
Förövrigt är en annan regel att man ska visa respekt mot andra spelare, detta gör man inte när man "ordknullar" dem.

Hur vi väljer att bedriva servern är upp till oss och inte till dig. Jag är varken den bästa eller mest seriösa spelaren i världen. Men jag vill att våran server ska vara välstädat och det ska vara trevligt och spela där. Hur man uppnår det resultatet har säkert människor olika åsikter om, men det är vi som bestämmer det.

Hur tänker du när vi inte har rätt att ifrågasätta vad du gör på servern? Detta är en privatfinansierad server och vi bestämmer vilka som får spela här. Det är inte en rättighet du har att spela hos oss, utan vi ger dig den möjligheten så länge du följer de regler vi har satt upp (vilket du inte har gjort)

För framtiden, du kanske ska använda en spegel för och se dina egna problem innan du använder ett förstoringsglas för att se andras.

Ha ett fortsatt trevligt liv, du är alltid välkommen tillbaka med ett nytt steamID och får fortsätta spela så länge du följer reglerna.

MVH r0se

Thu May 31, 2012 18:13
Profile
Nyregistrerad
Nyregistrerad

Vet att ni sa åt mig att jag inte ska vara här. Men är lite avundsjuk på alla replys han får bara för han blir arg. Här har vi i alla fall svart på vitt. Vi ghosta, ja det gjorde vi. Vi kommer vara permbannade, ja det kommer vi. Det får vi respektera, ja det får vi.
Men min vädjan om att reason inte ska vara WH bör bytas. Reason: Ghost, Reason: Spelförsörelse. Ärligt talat spelar det ingen roll för mig. Allt jag vill är att jag inte ska behöva höra att jag fått en ban för wh, när jag piskar någon i pcw.
MVH Jobbig j%vel som inte kommer ge sig ;)

Thu May 31, 2012 18:51
Profile
Oldschool
Oldschool

DjRogerX wrote:
Vet att ni sa åt mig att jag inte ska vara här. Men är lite avundsjuk på alla replys han får bara för han blir arg. Här har vi i alla fall svart på vitt. Vi ghosta, ja det gjorde vi. Vi kommer vara permbannade, ja det kommer vi. Det får vi respektera, ja det får vi.
Men min vädjan om att reason inte ska vara WH bör bytas. Reason: Ghost, Reason: Spelförsörelse. Ärligt talat spelar det ingen roll för mig. Allt jag vill är att jag inte ska behöva höra att jag fått en ban för wh, när jag piskar någon i pcw.
MVH Jobbig j%vel som inte kommer ge sig ;)

Du är bannad. Ta det som en man, och sluta fuska.

Thu May 31, 2012 19:03
Profile
Admin
Admin

vi byter reason här med. over and out flickscout!

Nemo me impune lacessit!

ImageImage
Image

Thu May 31, 2012 19:03
Profile YIM WWW
Radsordforande*
Radsordforande*

Stängt var det här!

Praeterea censeo Carthaginem esse delendam.

Thu May 31, 2012 20:08
Profile WWW
This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.   [ 11 posts ]