Author |
Message |
^ok2^
Nyregistrerad
|
Måste bara få fråga hur F*N en admin kan få banna en från servern för att han "såg" att jag hade WH..
citat från irc'n
•• Cobben||g0nE comchans @#[tpg]
[]Cobben||g0nE> var själv inne med wh
[]Cobben||g0nE> såg att du hadde det
jaha ?? om jag säger likadant då ? blir han bannad då ??
han har ju till och med erkännt att han andvänt WH
hoppas att någon admin gör något åt detta 
|
Sat Jul 13, 2002 02:01 |
|
 |
ergo*
Oldschool
Joined: Fri Jun 07, 2002 01:00 Posts: 1198 Location: Stockholm
|
Kolla mer fakta innan du snackar!!
_________________ // ergo*
[img:d006b3f3ef]http://skins.hotbar.com/skins/mailskins/em/110103/110103_potiraet2_prv.gif[/img:d006b3f3ef]
|
Sun Jul 14, 2002 14:00 |
|
 |
rentz
Radsmedlem*
Joined: Thu May 30, 2002 01:00 Posts: 5405 Location: Stockholm, Sweden
|
Du har uppenbarligen inte läst reglerna till detta forum...
Och ja, vid misstanke om fusk så anv. vi admins WH som Spectators och kollar in misstänkta fuskare hur dom beter i first person.
Detta för att det är så otroligt svårt att avgöra ifall folk verkligen fuskar eller om dom bara har tur/skicklighet (Det är enkelt att se ifall någon skjuter på någon som dom inte skall se om man helt enkelt sätter sig i personens skor).
Vi admins fuskar inte, däremot strävar vi efter att ha servern så fuskfri som möjligt för alla våra ärliga besökare!
_________________ Peace through superior firepower.
--------------------------------------
Livet har en tendens att ackumulera skit och leverera i batchar.
|
Sun Jul 14, 2002 15:25 |
|
 |
Cobben
Admin
|
HAHAHA !!
Cobben gillar att glida rund på serven med wh och sätta ditt xiiiters..

|
Mon Jul 15, 2002 04:49 |
|
 |
Leo
Nyregistrerad
Joined: Mon Jul 15, 2002 01:00 Posts: 12 Location: Stocholm
|
Asså lol, ni borde ju inte använda fusk för att få bort fusk. Det är ju ffs ERAN servern, vill ni kicka dom får ni kicka dom, vill ni banna så får ni göra det, ingen ska komma å säga att ni inte FÅR göra som ni vill på eran server.
Men att använda fusk för att ta fuskare är otroligt dumt gjort, tänk på vad ni ger för signaler till alla kids som tror det är ok att gå in på en server med fusk om man ska kolla efter fusk, så blir dom bannade från servern av anticheatet lr nåt.
Banna dom ni tycker fuskar, sen om dom inte gör det kan ju dom träffa er irl lr nåt å visa samma skill som vanligt, eller något annat för att bevisa att dom inte fuskar, men enligt min åsikt bör ni inte använda fusk för att ta fuskare, men som sagt eran server era regler.
/Leo
PS. Vill inte lägga mig i era regler å normer, men det är ingen BRA idé att fuska för att ta fuskare, lägger heller inga värderingar i hurvida killen i fråga fuskade lr inte, ha d! DS.
_________________ w00000000000000scha
|
Tue Jul 16, 2002 18:58 |
|
 |
rentz
Radsmedlem*
|

Precis, men som jag sa så spelar vi admins inte med fusk...
Under perioden med HLG/VAC-buggar så har vi admins anv. WH som SPECTATORS, för att inte göra en massa falska bans på folk som har haft flax.
Du anar inte hur lätt det är att upptäcka en fuskare om du själv kan se det han ser genom väggar osv.
Och jag vill förtydliga: Vi anv. inga fusk medans vi spelar, vi är inga fuskare, men däremot är vi måna om att hålla server ren från idioter som gör det.
Och när jag hoppar in som fuskare så spelar jag inget, däremot så ser jag direkt folk i first-person som siktar på andra där dom inte kan göra det.
Och om någon är så fuckad att han fuskar på en server, för att kolla ifall någon annan fuskar så får han nog skylla sig själv. Måste ju finnas gränser får hur puckad man får bli.
Att jag som admin hoppar in som spectator och gör mig av med en massa fuskare borde göra er spelare hur glada som helst!
Sålänge jag inte spelar med fusk så ser jag inget moralisk dilemma öht.
And who can you trust if you can't trust the Admin... 8)
Men visst, det är ju ni spelare som väljer - antingen litar ni på vårt omdöme eller så spelar ni någon annanstans.
PS. HLG-Wallhack block är riktigt bra, när det fungerar.
|
Fri Jul 19, 2002 12:51 |
|
 |
monokrat
Nyregistrerad
|
Tja Gubbar!!!
Jag har tyvärr märkt att "vissa" admins inte speccar med sin WH utan använder den friskt under matcher......
Flera killar på servern har sett detta......
Vi har dock inget demo som inte kan bevisa detta, men som sakt FUSKARE drar till sig FUSKARE.
Jag snackar inte om bara en OpenGL hack som WH utan dessa "Admins"
använder OGC....
Hur kan jag veta detta, Jo för att dessa snubbar blev GUDAR just när OGC 10 hade släppts...
------------------------------------------------------------------------------------
Skaffa fler admins lr så måste ni vara mera aktiva.
Jag har varit inne flera ggr utan att en admin är inne.
och ge upp med hoten att ni kör multipla demo rec på alla spelare... GE ER.
[/b]
|
Wed Sep 04, 2002 09:23 |
|
 |
rentz
Radsmedlem*
|

[quote:6c611ab0be]och ge upp med hoten att ni kör multipla demo rec på alla spelare... GE ER.[/quote:6c611ab0be]
 Öh, vad?
Skarpa anklagelser! Och jag hoppas verkligen att du har fel. Folk skulle inte vara admins på servern ifall jag inte litade på dom, men i de klaraste vatten simmar även fula fiskar, tyvärr.
Om någon missbrukar mitt förtroende & utnyttjar mitt förtroende/vänskap så vill jag ha reda på det! För i helvete! Är det en Admin som fuskar kan har brinna i helvetet för evigt! Det underminerar hela förtroendet för servern, och förtroendet för mig som driver den!
Jag hoppas verkligen att detta inte stämmer & jag litar faktiskt på mina Admins, annars skulle dom inte vara Admins!
MEN:
 Låt mig bara göra det klart för allihopa ÄVEN Admins och säga att den som fuskar på Stockholms Blodbad blir bannad på livstid.
Då har man inte bara förstört spelet för alla medspelare utan om det dessutom är en Admin så har han förbrukat mitt förtroende, förstört ryktet för våran server & dessutom förlorat en bekantskap! 
|
Wed Sep 04, 2002 12:43 |
|
 |
Lankhor
Radsmedlem*
Joined: Sat Jun 01, 2002 01:00 Posts: 4785 Location: Stockholm, Sweden
|
Monokrat....
Jag hoppas att det inte är så som du säger...
För det motsträvar det som vi andra Admins strävar efter...
Att få en fuskfri server och städad iallmännhet...
_________________ Ägarrepresentant ....Vah! DenUuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.....
|
Wed Sep 04, 2002 12:54 |
|
 |
g3
Oldschool
Joined: Fri May 31, 2002 01:00 Posts: 1366 Location: Stockholm
|
Jag tror att monokrat menar andra server än blodbad?
annars e jag jävligt förvånad.................
//g3
|
Thu Sep 05, 2002 11:45 |
|
 |
Cobben
Admin
|
Nu är det ju så att många kan spela som "gudar" rätt dag rätt tid..
jag är en sådan spelare suger flera dagar spelar som en "gud" ibland oxå  .. har alltid vart en ojämn spelare .. för spö av typ alla ena dan nästa ger jag spö åt dom flesta . det beror helt på humöret hur vida man orkar konsentrera sig ..
Är ganska jävla säker på att ingen Admin på TPG iaf. lirar med fusk ...
|
Thu Sep 05, 2002 12:17 |
|
 |
g3
Oldschool
Joined: Fri May 31, 2002 01:00 Posts: 1366 Location: Stockholm
|
Bara ganska säker?
Oj vad den människan har dragit TPG i gruset, om det är så att en av oss admins skulle spelat med fusk...
Men det är ju inte så troligt att ngn av oss skulle göra det.
//g3
Som sagt vissa dagar är man GUD, rätt tid rätt bana mkt koncentration så kan dom flesta av oss spöa dom flesta andar Öh...........
|
Thu Sep 05, 2002 18:48 |
|
 |
Cobben
Admin
|
ganska jävla stod det ..
efter som jag är kristen så är det ett starkt ord ..
|
Thu Sep 05, 2002 20:29 |
|
 |
rentz
Radsmedlem*
|
Ola kan ju inte vara kristen, han är ju själv en gud...
Du skall inga andra gudar hava än TPG.

|
Fri Sep 06, 2002 14:02 |
|
 |
Lankhor
Radsmedlem*
Joined: Sat Jun 01, 2002 01:00 Posts: 4785 Location: Stockholm, Sweden
|
Fan va alla snor mina talesätt.....LOL
Då har jag tillfört nått till klanen jag också...LOL
_________________ Ägarrepresentant ....Vah! DenUuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.....
|
Fri Sep 06, 2002 18:03 |
|
 |
|